Ieri nu este ca astăzi și astăzi nu va fi ca mâine.

 Trec anii si se schimba prioritățile. Incet  realizez ce conteaza cu adevarat.

                   Dincolo de promisiuni, ambitii, obiective si reusite, se mai strecoara pe firul vietii dezamagiri sau esecuri,si de ce nu . Cand oamenii vad un profil ,un zambet intr-o poza, presupun ca viata ta este perfecta. Ca nu ai plans, ca nu cunosti singuratatea si ca totul iti merge incredibil de minunat.  

                 Am invatat sa-mi iubesc felul de a fi, sa-mi ascund sensibilitatea si sa nu mai pun la suflet cuvintele negative. Nu cred ca va spun ceva ce nu stiti: unii rostesc vorbe in vant si nu se gandesc la consecinte.  Vorbele urate si jignirile nu ma ajuta, ma fac mai slaba dar  sant puternică pentru mine, nimeni nu mă poate judeca pentru ceea ce fac sau pentru orice altceva.

Ce-mi doresc de la viata? 

Să rămân in primul si primul rand om....



- sa nu ma schimb, sa fiu  modest , sa ajut cat pot de mult si sa pot aduce  fericirea in viata cuiva. Dincolo de problemele de zi cu zi, dincolo de ceea ce pot avea , ceea ce nu-mi pot permite, am o singură certitudine....  suntem atat de nemultumiti incat nu realizam ca intradevar suntem  norocosi. Sanatatea, este cea mai importanta. Dincolo de toate treburile zilnice, privind in jurul meu realizez ca deseori ma plang pentru nimicuri, pentru lucruri fara rost, in timp ce altii n-au din ce trai. Deseori ne plangem pentru chestii superficiale, desi in lume sunt oameni care lupta pentru viata si o fac cu zambetul pe buze.

Ce-mi doresc? 

Sa fiu mai inteleapta,mai puternica,mai intelegatoare si doresc si pentru omenira din zilele noastre. Deseori uitam si ne simtim ca intr-o jungla in care nu conteaza pe cine calci in picioare, important e sa ajungi unde ti-ai dorit….




Comentarii